Politică de retur
Politica de Garanție – ZEXO.ro
La ZEXO.ro, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. Toate produsele comercializate beneficiază de garanție legală de conformitate, dar și, acolo unde este cazul, de garanție comercială oferită de producător.
1. Garanția legală de conformitate
Conform Legii nr. 449/2003 și OUG nr. 140/2021, toate produsele cumpărate de pe ZEXO.ro beneficiază de:
24 de luni garanție pentru produsele destinate consumatorilor persoane fizice.
12 luni garanție pentru produsele achiziționate de persoane juridice (persoane fizice autorizate, SRL etc.), acolo unde se aplică.
Garanția legală acoperă neconformități apărute în termen de 2 ani de la livrare (dacă produsul este folosit conform instrucțiunilor producătorului).
2. Garanția comercială (producător)
Unele produse pot beneficia de o garanție comercială suplimentară oferită direct de producător (ex: 36 luni, garanție extinsă, etc). Aceasta este specificată clar în fișa produsului, certificat sau ambalaj.
În aceste cazuri, garanția se aplică conform condițiilor producătorului, care pot include: înregistrarea produsului pe site-ul oficial, folosirea în anumite condiții etc.
3. Condiții de acordare a garanției
Pentru ca garanția să fie valabilă, este necesar să:
Păstrezi dovada achiziției (factură sau bon fiscal).
Utilizezi produsul conform instrucțiunilor producătorului.
Nu fi intervenit asupra produsului (desfacere, reparații neautorizate).
Să nu existe urme de utilizare necorespunzătoare, șocuri mecanice sau deteriorări fizice provocate de utilizator.
4. Ce trebuie să faci dacă produsul se defectează?
Dacă întâmpini probleme cu un produs aflat în garanție, urmează acești pași:
Trimite un email la: office.campino@gmail.com cu următoarele:
Numele complet
Numărul comenzii sau copia facturii
Descrierea detaliată a problemei
Poze sau video cu defectul (dacă este cazul)
Echipa noastră te va contacta pentru confirmarea recepției și va oferi instrucțiuni pentru trimiterea produsului către service.
Produsele vor fi trimise către centrul de service autorizat (ZEXO sau producător), iar termenul de remediere este de maximum 15 zile calendaristice de la primirea produsului.
Transportul către service este gratuit, dacă defectul este acoperit de garanție.
5. Ce se întâmplă dacă produsul nu poate fi reparat?
Dacă produsul nu poate fi reparat în termenul legal, vei beneficia de:
înlocuirea produsului cu unul nou, de valoare echivalentă;
sau returnarea integrală a sumei achitate.
6. Produse care nu fac obiectul garanției
Garanția nu acoperă:
Accesorii consumabile (cablu, telecomandă, filtre, etc.)
Defecte provocate de: căderi de tensiune, utilizare în condiții improprii, manipulare necorespunzătoare
Produse care prezintă urme de intervenții neautorizate
7. Alte mențiuni
ZEXO.ro respectă toate drepturile consumatorului conform legislației în vigoare. În cazul în care dorești informații suplimentare despre politica noastră de garanție, ne poți contacta la office.campino@gmail.com